Tisdag i Thailand

Jaa nattsömnen blev sådär efter att varit vaken 2 timmar inatt med migrän. Somnade 02:00 igen och klockan ringde  06:45 och 07:05 var Rompa och jag ute på springtur. När vi kom hem så var Ludde vaken och ett litet pass i poolen blev det efter vår 5 km tur! 

Efter det var det ganska gott med frukost när man har vart ute uppe några timmar på morgon. 

Klockan 11.00 varit på stranden medan Ronny var hos revisorn. När Ronny kom till stranden gick Ludde och jag på en promenad på stranden på 4 km mycket härligt men jag brände mig lite på ryggen då. 

Vi gick upp på veranda åt en supergod sallad och en god kall Chang.  Efter det tog vi en powernap på stranden. 
På hemvägen åkte vi förbi Yogastudion dit vi ska imorgon och prova på yogan det kommer bli skitnajs! Yogan börjar 10.30 och håller på till 12.00. Ronnie ska spela golf imorgon så vi hela dagen för oss själva. 

 När vi kom hem bestämde vi oss för att käka hemma ikväll och vi gjorde en supergod tonfisksallad och Ronnie kollade på Kalla som vann guld förstås, bra gjort! 
Nu ligger Ludde och jag uppe på altanen det fläktar härligt och vi ligger kolla på Orion och den kan ju ni också se därhemma! 

Kramar från Thailand<3





#1 - - Eva`s blogg:

wow va härligt Marie är nog lite avis :) ta hand om dig kram

Svar: Helt underbart här👍👍👍👍
Marieangel

#2 - - Taki:

Njut av livet min ängel

Svar: Det gör jag❤️
Marieangel

#3 - - Anonym:

Ser underbart ut!! Om du hittar en fin askkopp i keramik vill jag ha det!! 👍😘

Svar: Vem är anonym?
Marieangel

#4 - - Anonym:

Din yngsta dotter självklart hallåååå 😍😍😍