Golf idag

Idag var vi och golfade. Vi åkte hemifrån vid 09:30 och var hemma vid 16:00. Banan heter Majestic.

Har lagt upp en film på Facebook om ni vill kolla svingar:-)

Min caddie hette Joy och var trevlig. Lånade ett äldre set av Ludde men använde mest hennes nya klubbor.
Likadana kläder hade vi idag och det tyckte många var kul, minus Ronnie då..hehe!

Gick väl både bra och dåligt så jag säger bara det bästa, två par;-)

Var ganska skönt att slänga sig i poolen när man kom hem. Passade på att simma en halvtimme så man fick lite träning eftersom Ludde och jag körde bil på golfbanan. 

Vi orkade inte göra något så vi åt på området hos Pia som har restaurangen. Hon har pannbiff med lök och potatismos på menyn så det tog jag och Ludde...supergott!

Nu kollar vi på herrarnas skidstafett. 
Haven trevlig fredag på er allihopa.



#1 - - Taki:

Vilken underbar dag, hoppas. Kvällen blir lika fin

Svar: Klockan är 21.20 och jag ska sova om en stund👍
Marieangel

#2 - - Eva`s blogg:

Härligt även om jag inte provat golf men du ser ut att trivas :) ha det gott kram