Fikat hos storpluttan!

Fick ett sms kl:20:00 om jag ville komma och fika och det ville jag. Adde är ju och jobbar i Örebro på veckorna. Passade perfekt då jag yogat ätit och precis tänkte sätta på kaffet.
Var lite zombieaktig då jag är så trött efter dålig nattsömn inatt.

Ligger i sängen och kommer strax duna in.
God Night.



#1 - - Sandora:

Önskar jag orkade med yoga! Det verkar skönt, men det är för lite action för mig xD

Svar: Men det är bra att variera sig och när man gjort det några ggr så kommer du gilla det, jag är ganska speedad person så det kan vara skönt att bara andas och slappna av😊 prova får du se👍
Marieangel

#2 - - Eva`s blogg:

semla slank ner här också efter 1,5 timmes träning :) yoga vill jag lära mig gör du bara det hemma? tror jag har en dvd får kolla efter :) ha en fin onsdag kram