Hejdå kissarna

Hämtat hem Jossan & Adde från Arlanda och bjöd på middag. Taki gjorde ris och korvstroganoff..gott! En liten munk och en latte sen tog de med sig kissarna och åkte hem.

Jag skrev ju i förra inlägget att jag vann 1500:- och min tur har fortsatt idag.

När jag körde upp till Arlanda lyssnade jag på Vinyl 107.1 på radion som vanligt. 
Man skulle lyssna på en låt som spelades baklänges och jag hörde direkt vilken det var...slängde mig på telefonen och kom fram och vann därmed biljetter till Fåfängan på torsdag. Meja spelar och säkert någon hemlig artist:-) blev superglad.

För säkerhets skull köpte jag två trisslotter och van 2*30 kr så this is realy my Lucky Day!

Tack för denna härliga dag!









#1 - - Eva`s blogg:

Grattis till vinst o super läckra naglar :) god fika mums ha ha ha en toppen dag kramen