Träningskväll

Idag fick Julia åka hem till mig och hämta mina träningskläder så kunde jag möta upp henne på gymmet. Hon lyckades få med sig allt jag behövde:-) toppen! 
Josephine var med idag och körde skiten ur våra axlar och rygg. Rodde 2 km på roddmaskinen som avslut.
Vi lär känna av det imorgon.

Medans tjejerna stekte på i solariet gick jag och handlade på Ica kvantum. Tycker INTE om att de solar då jag själv opererat bort ett födelsemärke på armen som visade sig vara förstadie till malignt melanom och jag fick ta bort ytterligare 1 cm till runt om. 
Är dock frisk nu, men man vet ju aldrig när det kan poppa upp.

Köpte lite dinkelmjöl och annat så nu står ett nyttigt bröd i ugnen på gräddning som jag hoppas ska bli gott.

Over & Out





#1 - - Fyrtiotaggare.com:

Svårt det där, när ungdomarna solar solarium eftersom de tror att inget kan drabba dom. Hoppas det inte blir för ofta. Har själv haft diskussionen med enas bonusdottern. Vilket pass ni kört! Heja er!! 💕