Tangle Teezer hos luxplus.se

Tänkte tipsa om lite produkter som finns hos Luxplus
 
När man som jag har ett lockigt hår är en bra hårolja ett måste. Även ett bra schampoo och balsam och en härlig inpackning kan göra underverk på mitt hår. Jag känner direkt när jag tvättar håret (tar klicken med schampoo och börjar massera) om det är ett bra schampoo, samma med balsam och inpackningar.
 
På Luxplus.se går man med i deras klubb och kan sedan beställa för finfina priser. Första månaden är gratis och man kan gå ur när man vill.
 
De har även förbrukningsprodukter som munskölj och tandkräm billigt.
 
Ett nagellack som jag brukar ha som överlack och är superbra är Opi och här kostar det 49:-.
 
Är grymt nyfiken på Tangle Teezer som sägs släta ut ditt hår utan att skada fjällskiktet och fungerar visst både för vått och torrt hår. Måste vara bra om man har små barn som inte gillar att borsta håret, eller lockigt som mig.
 
Oljan från Morrocan Argan Oil Hair Treatment är superbra och håret känns inte fett eller kladdigt efter applicering.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OM LUXPLUS

Luxplus är en medlemsklubb som ger dig stora rabatter på parfym och skönhetsvård.

Luxplus ApS är ett danskt företag som etablerades 2013.

Förmånerna för medlemmarna hos luxplus.se är många

  •  Upp till 80% rabatt på parfymer och skönhetsvård
  •  Snabb leverans med PostNord
  •  30 dagars returrätt
  •  Första månaden är gratis
  •  Ingen bindningstid
 
Gå nu in och kika:-)
 
 
#1 - - Timeoftiger:

Tack för tipset!