Löpning & Bilproblem

Idag sprang jag 5,6 km det tog 32 minuter 40 sekunder. Jag avslutade joggingturen hemma hos Julia och Jeff och tänkte att kanske blir man bjuden på lite kaffe. Tyvärr skulle de precis ut och åka och handla så då sa jag då får ni skjutsa hem mig. Det kanske var tur att jag kom för när vi gick upp och hämtade bilen och skulle köra iväg så började alla varningslampor och lampor som finns inne i bilen att tjuta och det fortsatte fast vi tog ut nyckeln. Vi åkte ner till Punto Auto och som tur var var en person där som kunde hjälpa oss och fixa felet. 
Fick dra ut sladden till batteriet och då slutade det att låta. Han trodde att det hade och göra med att vi inte använder huvudnyckeln där larmet stängs av med en knapp. Vi åkte hem och hämtade min huvudnyckel till bilen och de åkte vidare och handlade så vi får hoppas att det var en engångsgrej.



#1 - - Timeoftiger:

Inte kul med krånglande bil.