Hemma igen

Hemma efter en underbar helg. Golfat i dagarna tre, grillat, umgåtts och haft det superkul. Spelade två dagar bra golf och en dag dålig. Nattsudd, vin och golf så blir det lätt så. 
Idag hände något otäckt på hål nio. När jag skulle slå mitt andra slag så sprang en fågelunge på fairway och min boll kom rakt på den. Den blev skadad så Peter var tvungen att avliva den. Jag blundade och höll för öronen..
Vet att det var bäst men usch vad det var hemskt!
 Tack alla för underbara dagar och speciellt Maud & Fille som arrangerat det så bra!
Over & Out





#1 - - Philip:

Hej,

Jag har försökt kontakta dig via tourn. En av länkarna ansiktsmaskbutiken fungerar ej. Svara gärna så snabbt som möjligt :)

Svar: Fixat detta nu, varit på golfhelg och inte haft datan med, det gick inte att ändra på i telefonen. /Marie
Marieangel

#2 - - Eva`s blogg:

Men ohhhhh va hemskt men vad gör man...skönt att du haft det mysigt det är viktigast :) önskar dig en skön måndag kram