Var trivs du bäst?

Var trivs du bäst i ditt hem? Sängen, soffan, köket, badrummet, altanen? Ja det finns säkert flera alternativ var man kan trivas i sitt hem.
Jag har två favoritplatser i mitt hem. I vårt kök har vi ett vanligt köksbord och ett barbord med förvaring och så kan man sitta på ena sidan. Nu när det bara är två i hushållet så trivs jag bättre med att sitta vid barbordet. På något vis så ger det en liten lyxigare känsla att sitta lite högre upp. De blir intimare och man kommer närmare kökshjärtat (spis,kylskåp osv). Jag gillar att sätta maten på köksbänken och sedan gå och hämta maten med tallriken i handen.
 
Här kommer några tips på bekväma snygga barstolar från AZ Design. Jag tycker att det absolut måste finnas en pinne att vila  benen på och så måste det vara ryggstöd. Vi har fyra barstolar hemma och två står i köket och två vid barbordet i vardagsrummet. På så sätt flyttar jag dem där de mest behövs och det ser inte så belamrat ut med stolar.
Förr var det mest utan rygg på barstolarna men nu finns det många moderna barstolar i alla olika färger, klassiska, tidlösa eller trendiga.
 
Gå in och kika för lite inspiration hos AZ Design. 
 
(Glömde säga min andra favoritplats i hemmet, vår stora pösiga soffa förståss!)