Skönt med träning!

Nu när jag börjat springa två gånger i veckan har jag märkt en positiv effekt.Jag har svårare att sova på kvällarna, visst är det bra att vara pigg men det kan ju få sina bieffekter. Jag sover ungefär 6,5 timme per dygn i vanliga fall, men nu kan det bli mindre.

Att träna gör mig gladare och mera nöjd med mig själv och fast jag fyller 50 år nu snart så tycker jag det känns än viktigare att hålla igång kroppen.

Jag har funderat på att köpa något som jag kan dricka innan jag ger mig ut på spåret och hittade dessa hos MMsports , så man får den där extra energikicken som saknas ibland och så kanske jag orkar pinna på lite fortare.

Denna dryck är effektivare & billigare än Celcius. Den heter Jacked Fuel och finns nu för ett bra pris, 10:- flaskan (0,5 l).

Det är en energidryck som man tar före träningspasset och ger omedelbar energi. Den är sockerfri och har noll kolhydrater, med andra ord inga kalorier.

Finns i smakerna citron/lime, jordgubb/kiwi och cola.

 Utvärdering kommer så fort jag provat den:-)