Bra reklam för företag

Är du företagare och inte vet var du ska anonsera? Vad ger mest och hur når man ut med sin reklam?
Som bloggare vet jag hur jag brukar läsa annonser. 
 
Bloggare läser oftast många bloggar och när jag går in på en blogg så trycker jag nästan aldrig på en anonns som visas mellan inlägg. Tipsar däremot bloggaren om ett företag, produkt eller tjänst så klickar jag oftast in och kikar vad det är.
 
 
 
Facebook är numera fyllt av annonser både i löpande tidslinjer och på högersida. Detta gör att det svämmar över av annonser. Man vill få det lite mera personligt levererat och man har aktivt sökt sig in på bloggen.
 
Som företagare kan du via Tourn nå ut till cirka 6 500 bloggare, och ponera att dessa bloggare har 1000 läsare i veckan, då når du ut till en ofantligt stor mängd människor.
 
Tourn kan du lägga ut kampanjer och söka samarbeten inom ett par minuter, Bloggarna anmäler sig och du kan välja vilka du vill samarbeta med. Du kan lägga ut allt mellan 200 kronor och 200 000 kronor på en kampanj.
 
Så vad väntar ni på? 
Jag har samarbetat med Tourn cirka ett år och jag är supernöjd med detta företag, och vill gärna hjälpa dem att få flera samarbeten med företag och självklart knyta till sig flera bloggare.