Bröst & Armar

Idag var vi fyra som åkte och tränade. Jag, Jossan, Adde och Julia. Tar lite lång tid när vi är fyra så vi var på gymmet över två timmar. Bröst och armar blev det idag och så fick Julia övningsköra på köpet så det var ju bra. En extra sväng blev det då vi kom fram till Jossan så frågade jag om hon tog med gymkortet? Nope, så det var bara att vända tillbaka.
Avslutade med att hämta cigg hos Ulrika som hon köpt på kryssningen hon var på i helgen, tokbra tyckte jag. (Man sparar lixom 23:- per paket!
Tjingeling!



#1 - - Patrik:

Hej,

Jag har sökt runt lite på bloggportalen och såg att du håller på att ta körkort. Jag har utvecklat en körkortsteoriapp till iPhone som heter Ta Körkort ( http://teoriappar.se/ ).

Den innehåller över 1000 teorifrågor och hela teoriboken. Allt du behöver för att klara det riktiga teoriprovet för B-körkort. Om du vill kan du få appen gratis. Om du gillar den får du gärna skriva ett kort inlägg om den i din blogg.

Om detta är någonting som är intressant får du gärna mail på [email protected]

Trevlig dag!
Patrik Jansson

Svar: Hej! Det är min dotter som håller på att ta körkort. Jag smsade henne om hon var intresserad och det var hon. Jag/Julia skriver ett inlägg när hon testat den ett tag och länkar till er👍 vad tror du om det?
Marieangel