Tävling

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej alla goa läasre, nu är det tävling på gång. Det är snart jul och här har du chansen att vinna ett presentkort på 300 kronor som du kan shoppa loss för hos Basegården 15.
 
Själva butiken är en gårdsbutik som ligger på Varaslätten i Västra Götaland men har även en butik för oss som ej bor där. Det som säljs där är bland annat saker från RICE och Liandlo, men även lokala hantverk som de är helt ensamna om finns i nätbutiken.
 
Man kan hitta saker till köket, barnen, hunden, julen, tyger och mycket mera. 
De har supersöta vetekuddar i olika storlekar med avtagbart fodral. Man kan visst också lägga in sin vetekudde i kylen, det hade jag ingen aning om? Alltid lär man sig något nytt!
 
Denna är jag själv sugen på.
 
 
Vill du vara med och tävla så dela detta inlägg på antingen din blogg, facebooksida eller instagram {marieangel på insta om du vill tagga} ! Det är tillåtet att låna bilden, kommentera även i detta inlägg om vart du delat inlägget.
 
Tävlingen avslutas den 27 november kl: 15:00, så ni har en hel vecka på er :)
Lycka Till! 
#1 - - Tove Gamst:

Så mycket fint...håller tummar och tår..👍

Svar: Såg att du delade på FB👍
Marieangel

#2 - - Eva`s blogg:

Så du gillar också rosa? me too hoppas din dag varit bra o att du får en skön fredag kram

Svar: Inget planerat på hela helgen, ovanligt men skönt. Kram
Marieangel

#3 - - Julia:

Delat ✌️✌️

Svar: Kul att du vill vara med och tävla🙋
Marieangel

#4 - - Julia:

Delat ✌️✌️

#5 - - Jeanette:

Jag är gärna med och tävlar! Jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

Ha en fortsatt fin helg!

Svar: Vad kul😊tack och lycka till😊
Marieangel

#6 - - Karin:

Delat på fb :-)

Svar: Kanon!!
Marieangel

#7 - - Karin:

Delat på fb

#8 - - Kylie Larsson:

Jag har delat på FB såklart;
Hoppas ett vinstbesked hamnar i min inbox snart. :)

https://www.facebook.com/kylielarsson/posts/10152486662447321

Svar: Kul att du vill vara med! Imorgon em dras vinnaren:)
Marieangel