Linstips!

Använder du linser så tycker jag det är en bra ide att kika in här.
Denna sajt jämför priser på linser och jag själv använder Biofinity och det skiljer hela 180:- per förpackning. Varför betala mera när du kan spara pengar som du kan göra roligare saker för.
 
 
Webbbutiker är i allmänhet billigare då de inte har dyr hyra för lokal. När jag gör undersökning hos optiker ber jag alltid att få receptet på vilken styrka jag ska ha, och sedan beställer jag via internet. Hos min optiker skulle linserna gå på flera tusen kronor på ett halvår och nu betalar jag bara 500-600 för samma period.
 
De jämför priserna en gång i timmen från 15 webbbutiker.
När jag kikade på mina linser nu var priset 295:- för sex linser. Räcker ett halvår för mig då jag har månadslinser.
Kan det bli bättre?
Detta är ett sponsrat inlägg
 
 
#1 - - Elin:

Köper också alltid linser på nätet, skiljer sååå mycket! Bara arg att jag inte kom på det tidigare... ;)

Kolla gärna min webbshop, så har du bra & naturliga produkter, billigare än många andra produkter ute i butiker... =)