Jag vann!!

Gissa om jag blev glad när jag öppnade mailen och såg att jag vunnit en tavla som Susanna som driver bloggen Oslofru. Kika gärna in hos henne här Hon har målat den själv!
När den kommer på plats här hemma visar jag den igen, men här är den:-)
Jag tror jag vet exact var den sitta.
 
Stort TACK igen till dej Susanna!
 
#1 - - Julia Andersson:

Stort grattis till dig! :D

#2 - - K-S:

Ja grattis!

#3 - - Tove:

Grattis...den är du värd

#4 - - Emelie Ekman Lindqvist:

Stort grattis :) Verkligen jätte fin, kram

#5 - - Sofia:

Tack!

Grattis, så himla fin tavla!!

#6 - - Timeoftiger:

Grattis till vinsten, så fina tavlor hon målar. Jag klickade in på din blogg och blev glad när jag märkte att du var lite "äldre" som jag eftersom majoriteten av dem som har blogg är max 25 år. Kanhändav att jag kikar in igen! Mvh

#7 - - Linda:

Grattis! Hon är så duktig! Älskar deras hus, rena drömmen! <3

Svar: Tack, jamen vilken tur jag hade va? Hittade bloggen hos dig tror jag:-)
Marieangel

#8 - - Susanna Maria J:

Så kul att du blev glad! :) Det ska bli kul att se när den kommer upp på väggen. Grattis igen fina du! Kramar