Jag är hopplös!!

Nu har jag gjort det igen, vadå undrar ni?
Jag köper ganska mycket på impuls kan synas men jag har faktiskt spanat på sånt jag vill ha och behöver. Något jag spanat på är nya köksstolar då katterna inte varit nådiga på några av de vi har nu. De är i syntetskinn så det går lixom inte att fixa till, de var dessutom billiga när vi köpte dem. Nu är jag inne i ljus period i hemmet så jag kunde bara inte låta bli att köpa dessa och hoppas vid gudarna att de är sköna att sitta på, men det ser ut så iallafall.
 
Sex stolar för under 3000 riksdaler, tyckte det var billag för dessa.
 
Vad ska jag säga min käre sambo, jag är som jag är;-) 
 
Vad tycke ni?
Ris eller ros?
Var ärliga nu.Jag tycker de ser lyxiga och sköna ut.
 
 (apdålig bild då det ej gick att spara från hemsidan) Finns här
 
 
 

Beskrivning av Köksstol Hannes 6-pack beige

Dessa sex moderna köksstolar har ergonomisk design för ökad komfort. De bekväma matsalsstolar är av hög kvalitet med robust konstruktion. Stolsbenen är gjorda av stabilt trä och sittytan kan enkelt rengöras.

 
 
#1 - - Julia Andersson:

Dom ser ju hur goa ut som helst! ROOOOOS!!! Jag säger som oslofru sa om sitt kök, man vill ju ha stolar som man kan sitta på länge efter en middag och man blir kvar hela kvällen utan att behöva flytta sig till soffan! Och dessa ser jätte bekväma ut! :D

Svar: Min sambo gillade dem med som tur var, de är ju inte provade så vi får hoppas de är sköna att sitta på:-)
Marieangel