Slipp myggor i öronen

Solen lyser och det är varmt ut och man vill helst av allt inte jobba utan bara vara ute och njuta av solen.Kvällarna är underbara nu i juni och jag brukar ta med min ipad, en latte och lägga mig i min soffa som jag har på altanen. Tänder ljus gör jag också och har jag tur kommer katten och lägger sig bredvid. 

Nu är det ju så att i Sverige på kvällarna svettas man ju direkt inte ihjäl och dessutom har vi något som kallas mygg & knott.

En mössa från manky.se att dra ner över öronen för att slippa surrande myggor en sen kväll på altanen skulle i alla fall jag vilja ha.

Tycker denna var cool med texten " Its never snows in L.A" och det gör det ju inte heller. Denna mössan och många flera hittar ni här.

 Man kan söka på färg, hur mössan ska se ut, nyheter och det är fraktfritt.Levereras på 1-2 dagar.

Just Do IT..