Yoga och frukost

När klockan ringde 07.30 så kändes det inte så lockande att stiga upp. Partyt igår satte sina spår i knoppen. Gick in och väckte Ludde som var halvvaken och sa: 
Godmorgon, dags att stiga upp! Åååh neeej, jag är vaken och så en liten suck. 
Alla tre var nog lite vimsiga för när vi var på yogan så skulle Ludde stoppa handen i fickan och fickan var borta??! Ooups hon hade visst satt på sig byxorna bak och fram, Ludde tänkte säga detta till mig då hon upptäckte att jag hade sport bh'n ut och in....hahaha! Vi kom hem och gjorde frukost och berättade för Ronnie och då såg vi att han hade kalsongerna bak och fram ....haha. 

Det rättar väl till sig i skallen varefter dagen lider!

Har ALDRIG på någon semester tränat så mycket som på denna. Yoga, powerwalks, simning och vattengympa. 
Tycker det varit både kul och härligt, hade inte Camilla varit här så skulle det inte blivit någon yoga så det uppskattar och tackar jag ödmjukast för. Min inspiration för yogan smittade av sig på Ludde som också kom igång. Det är bra med olika inspirationskällor.
Tro nu inte att jag kommer hem med en ny kropp, men den kanske hade mått värre om jag inte tränat eller hur?
Nu dags för sol och bad:-)

Önskar alla en härlig dag när ni vaknat, här är klockan nu 11.10 och hos er i Svetige 05.10 så ni sover väl än:-)





#1 - - Camilla Fahlen:

Tjoho!

Tack för igår. Jag märkte inte något alls om nåt som var ut och in eller bak och fram. Ha...