Håll ut, snart keeps säsong!

Med ett självlockigt hår som jag har är det perfekt att kränga på sig en keeps när jag tillexempel varit i stallet i ridit.
Efter ridhjälmens framfart så är det störtplatt på toppen av huvudet och resten står ut i lockar längst ner.
Samma på golfen, jag kan inte spela golf utan kepps. Att håret faller fram för ansikte och ögon när man svingar är direkt ingen bra upplevelse och det brukar sluta att man fokuserar mer på att håret inte ska fall ner än att man ska träffa bollen :-)
 
Söker ni keepsar i olika former och stilar så gå in på denna sajt: hatstore.se de har en massa coola kepsar.
Själv är jag grymt sugen på denna och just nu finns den för endast 139:- 
 
För att komma till just denna keps tryck här
 
Keepsarna kommer inom 1-2 dagar och frakten är bara 19:-. 
Så vad väntar du på? 
De har dessutom rea nu och det innebär 40 % på mössor och 20 % på kepsar.
Eftersom jag frös som en hund igår på hemvägen så skulle jag inte ha någor emot att sätta på mig den här mössan heller: 
Nu på rean för 209:- Klicka här
 
Nu hoppas jag att ni alla fått lite inspiration för en ny keps eller mössa. Mössor och kepsar är som ett smycke och man behöver många för att matcha sina outfits med både med och utan bad hair day.
Tjingeling!