Fail today

Idag blev det ingen yoga som jag planerat. Kom hem lite försent så vi var tvungna att käka först och så satt vi för länge vid köksbordet. Blir för sent att träna vid 21.30 då är jag för trött. 
Gosade med Spizy som har förföljt mig sen jag kom hem. Satt uppe vid datorn och jobbade en stund, då knölade han in sig i en tom ICAplastpåse så bara svansen stack ut. 
 
Är så himla frusen nu för tiden hemma, ligger med filt på och är inne på min andra latte för att få upp värmen. Jaa jag vet, blir ju inte direkt varmare av att gå ut i -10 grader och röka....!
Imorgon blir det ridning iallafall:-) Helen ska följa med till stallet och kolla in Maavisen. 
 
Idag har jag bloggat på Hem & Hyras redaktionsblogg läs gärna den som handlar om hur bra vi har här i Sverige. 
Det är lätt att glömma och ta allt för givet. 
Blogginlägget på Hem & Hyra: http://www.hemhyra.se/redaktionsbloggen/marie-haggstrom/ett-annorlunda-vardagsrum

Tomorrow is a new day🙋