Mitt drömbadrum

Många rum i hemmet blir opersonliga. Vilket rum ska man satsa mest på? Där man spenderar mesta del av tiden eller där man vill kunna ha det lugnt och skönt i en avslappnad miljö?
Personligen tycker jag att badrum är en viktig plats i hemmet där man ska trivas. Tycker det vore tråkigt att duscha och göra sig iordning på morgonen i ett rum som inte känns varmt, mysigt och andas harmoni.
Ponera att jag fick göra om mitt drömbadrum utan tanke på pengar och plats. 
 
Det ska var luftigt och stort och plats för att både jag och sambon kan duscha tillsammans, tänk vad bra om man bara en dusch så slipper man stå och vänta på att den andre ska bli klar. Jag gillar svart i badrummet, det ser sobert ut och så ska toaletten vara vägghängd (lätt att städa) och gärna två handfat så har man varsitt att ställa tandborste och personliga prylar på.
Eluttag för fön och plattång med en vägghängd korg direkt under vore praktiskt och snyggt.
Skulle helst vilja få plats med någon typ av minifåtölj för att kunna sitta och fixa med fötter osv.
 
Nu pratar vi jättebadrum, att kunna kombinera ett badkarl som på bilden nedan med dubbeldusch, det vore en dröm för mig.
Man spenderar trots allt tid i badrummer, iallafall om man tänker i ett kvinnligt perspektiv.(Fönar & plattar hår, sminkar sig, fotbad, skrubba kroppen med peeling, smörja in sig)
 
Det upphöjda badkaret nedan andas lyx och mys och vem vill inte ha det i sitt liv?
Kika in på denna sida Tryck här så finns en massa inspirationsbilder om du är på gång att fixa ett nytt badrum.
På INR kan man måttanpassa många olika duschväggar och de var först med en svanenmärkt duschväg som heter Josephine och är lättstädad.
Tjingeling
(detta inlägg är sponsrat av INR)