Gör någon glad

Jag har tänkt på en sak. Ja inte bara en sak förståss men jag har en förkärlek för att överaska och ge små presenter som personen inte väntat sig.På tjejmiddagen sist hade jag köpt armband med texten friens på till alla och de blev överaskade kan jag säga.
Jag tror på karma och hoppas att det ska komma tillbaka till mig i någon form. Gör det inte det så har iallafall jag gjort någon glad. 
 
Nu tänkte jag göra en person glad i min närhet med att skicka en present från det här företaget.
 
Skicka blommor och presenter inom Stockholm levererar fraktfritt och beställer du före kl:13.00 så levereras de samma dag.
Du kan till och med ringa på en lördag och få levererat. Klicka in på deras fina sida så får ni lite tips på fina buketter, smycken, doftljus eller lite god choklad.
 
Kommer du att göra någon i din omgivning glad?
Just do it!