Vi gör alla våra val

Svänger in mot parkeringen vid gymmet och har en bil bakom mig. Vi parkerar bredvid varandra. Jag plockar ur träningsväskan och vi nickar lite sådär ett svagt hej. Vi går nästan bredvid varandra och 10 meter från gymmet svänger hon stegen mot höger . Hon ska visst inte träna..hon går med raska steg in i bingohallen. Sorgligt. Det kändes sorgligt att hon gick in dit själv för att sätta sig och göra slut på pengar. 
Kanske drömmer hon om en storvinst så hon kan köpa julklappar, kanske är det sista pengarna i plånboken. Jag vet inte men så gick mina tankar. 

4km på bandet, mage, rygg och armar blev det idag. Fick dock åka själv då Julia fått huvudvärk och Jossan måste ha somnat. 
Gjorde en repris på Smothien i förrgår. Försvinnande god.

Vi har alla våra val.





#1 - - Eva`s blogg:

Go kväll..jag trivs att träna själv då blir det bäst hög musik i öronen sen kör jag härligt ja jag kan va som du där att tänka så hemskt ...ha en bra morgon dag kram

#2 - - Anonym:

Duktig du är mami!! ❤️

Svar: Tack min lilla pluttilittis💕💕
Marieangel