Film från ridlektion i tisdags.

Nu har fina Jenny som var med och filmade och fotade i tisdags när jag hade ridlektion gjort en superfin film.
 
Ni som är kunniga i ridning får blunda lite när ni ser mina fladdrande händer och hälar åt fel håll. Bra att se sig själv ibland så nu ska jag öva som tusan på att det ska se snyggt ut när man rider och sitta rakare och mer bakåt.
Jag gör mitt bästa och det kan väl bara bli bättre när man övar:-)
Ann är en jättebra ridlärare och tur att Jenny la på musik på filmen (Ann var sträng med mig i tisdags och jag fick lite skäll, men det var helt ok för då skärper man till sig)
 
Stort tack Jenny igen, det får du göra om någon gång:-)
Jennys blogg hittar ni här kika in där oxå:-)
 
 
 
 
#1 - - Jenny Säfström:

Tack för länkningen! :)
Ju mer du tränar, ju bättre blir du! ;)
kram

#2 - - Jenny Säfström:

Tack för länkningen! :)
Ju mer du tränar, ju bättre blir du! ;)
kram

#3 - - Hannah:

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S Är du intresserad av tävlingar? Läs då mitt inlägg "Fototävling + bloggtävling", du hittar dit genom inlägget "Påminnelse fototävling + bloggtävling" som jag skrev igår :)

Svar: Röstat och kommenterat på hennes blogg:-)
Marieangel "Mediamorsan"

#4 - - Erica Johansson:


Precis som Jenny säger, ju mer du tränar, desto bättre blir du =) Ingen föds som proffs, en del tror dem gör det, en helt annan sak. Du vet helt enkelt vad du behöver träna på och det tycker jag är grymt när man kan stå för det!! Stort lycka till =)

#5 - - Anna-Sara:

Ser bra ut! Bara att öva på. :)