Ridit ikväll!

Då var ridtur nr:2 gjord. Fixade iordning Maav och trodde att jag satt på benskydden rätt, lyckades 50 % kan jag säga. Fel håll vart det på frambenen men nu så vet jag:-)
Hade stigbyglarna på elfte hålet( kom jag tydligt ihåg från i måndags) men när jag kom in i stallet sa jag det till Helena och då sa hon: näää du hade dom på 13:e i måndags. Kändes lite långa men nu kommet jag ihåg 13:e hålet till nästa gång.
Kändes lite lättare idag. Jobbigt för benen men det ger sig väl med tiden.
Moa och Helena är så supersnälla och det känns skönt att kunna fråga när man inte är 100% säker utan att känna sig dum.
Hade med morötter och äpplen.
Nu soffhäng!
Tack för denna härliga dag!

#1 - - Hovdamen Yoyce:

Kul att hitta hit! Det känns som att jag kommer att trivas här. Nästan samma ålder, lite hästtokiga, 3 barn o ett par, tre bonusbarn. Vi ses!