GATT för mannen som vill vara stilsäker

Har surfat runt lite efter snygga herrkläder och hittade en del snygga kläder på Gatt. Butiker finns så man kan klämma och känna i Farsta (nära mig), Bromma Blocks, Globen shopping och Sollentuna centrum. Män bryr sig mycket mindre om kläder och vad de har på sig än oss kvinnor. Ofta tror jag det är kvinnorna som handlar till sina män.
Jag tror min man skulle bli mycket nöjd om jag kom hem med detta i överaskningspresent till honom.
En snygg tuff jacka, blå fräsch tröja och mössa med den klassiska brittiska flaggen, snygg blå skjorta att ha under och närmast kroppen en kalsong med kurbitsmålning (fastnade direkt för den då jag är från Dalarna)
 
Vad tycker ni? Allt finns i en och samma affär. Skulle inte era män bli vrålsnygga i detta från GATT?
Har man inte vägarna förbi så kan man ju alltid köpa på nätet:-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gatt