Underbart i stallet idag

Idag var jag typ själv i stallet, iallafall i den delen där Maav står. Satte på radion och fixade och donade med Maav och myste. Han gillar när jag borstar honom med en liten mjuk borste på huvudet och speciellt under luggen och runt öronen.
Idag frågade jag en av tjejerna i stallet om en annan väg så hon förklarade hundrundansvängen:-) hittade gjorde jag och Maav undrade varför vi inte tog den vanliga svängen och var väl lite extra på tårna men nu vet han till nästa gång. 
Gick in i ridhuset sedan och var helt själv där en stund. Flyttade ett av hindren så det stod mitt i ridhuset. Hinder och hinder...det är två typ sockerbitar som man lägger en bom på. 
Sen kom hon som har en ponny in och skulle hoppa. Lite nervös kände jag mig men nu kör jag tänkte jag. Vi hoppade det tre gånger och tjejen sa iallafall att det såg bra ut. Tror nog hon var snäll bara men kul var det och det tyckte Maav oxå:-) 
Gjorde fint i Zorros Box då Helena inte hann komma och stängde fönstret till Zorro och Macey. 
Kändes riktigt bra idag:-)) Det är så kul att vara där och alla som är där är så trevliga!
Tjingeling!