Hästar i massor

Direkt efter jobbet åkte jag till stallet. Hittade dock inte tränset på en gång men det löste sig till slut:-)
Red *hundrundan och det vart mörkare fortare än jag trodde och mitt i rundan hördes ett skott, jäklar vad Maavis hoppade till. Kändes lite oroligt då jag började fundera på om älgjakten börjat och skulle det nu braka till i skogen och en skadeskjuten älg komma utfarande?? Men vi såg ingen så vi fortsatte, Maav på tårna och mörkret kom snabbt. 
Tillbaka vid stallet red vi på utebanan en stund. 
När jag var klar och tagit lite kort och snackat en stund med Cecilila & Helena kom Moa hem med sin nya häst. En treåring som förhoppningsvis ska bli hoppstjärna. Malins nya häst kom igår och de är halvbröder. 
Nu har jag dammsugit och fixat lite här hemma så det är fint när Julle kommer för en sleepover imorgon<3
Nu blir det Homeland sen sova! 
Tjingeling!