Tisdag=Ridning

Puuuh vilken dag det varit på jobbet..stressade halvt ihjäl mig och saker som inte förväntades dyka upp poppade upp som små popcorn. Inga filer hade kommit till tryckeriet, videokonferensen var helt plötsligt inte bokad trots att jag bokat denna i september. Budgeten skulle finputsas och ekonomiska rapporten skickas inför styrelsemötet, mailkorgen svämmade över och paket skulle skickas. Korrläsaren kommer imorgon och jag hade inte hunnit dra alla vinnare och sånt som ligger på mitt ansvar. 
Mitt i allt sms:ar ena dottern och undrade om jag kunde köra hennes grovsopor....!
Det kunde jag inte.. Kanske på söndag sa jag.

Jaja.. Nog gnällt, allt rann av mig när jag kom till stallet. Då är det bara Maavisen som gäller.
Det var inte så många i ridhuset ikväll så det var bra! 
Maav var pigg och glad ocj jag nöjd efter ridningen.
Nu tittar vi på olika program här hemma, fotboll är inget jag gillar att titta på så jag sitter uppe och kollar på Montazami med vänner.
Tog kort på fina Zorro & Fiston oxå idag. 
Här kommer det:
MAAV
ZORRO

FISTON 

Och så lilla jag:-)