Middag hos Julia

Åkte direkt hem till Julia för middag på tu man hand med Josssn & Julia. Julia lagade kycklingwok och jag gjorde cupcakes till kaffet. Tog en stund att fatta hur den digitala ugnen funkade men Jossan fixade med knapparna så varm blev den till slut.
Clark verkar ha funnit sig tillrätta i nya hemmet och Julia stortrivs i nya lägenheten:-)
Julia provade mina nya byxor och topp som jag köpte för ett par dagar sen och tog hem från jobbet idag, inte hennes stil tyckte hon men jag tyckte hon passade fint i det! Nu väntar jag på att min buss ska ta mig hemåt 22.53. 
Förresten har Taki hört av sig från Hua Hin och det är bara 34 grader varmt och helt underbart😃





#1 - - felicia:

gott :)

Svar: Det var mumsigt, spec. Cupcakesen :-)
Marieangel "Mediamorsan"

#2 - - felicia:

sv: nej det är jag inte hehe :)