Måndag kväll..

Var dödenstrött när jag kom hem idag. Hade inget planerat så tog tag i operation #redautspizystovor, inte så populärt och går bättre om man är två men jag fick hålla på ovanligt länge så typ hälften är klart. Får forsätta mera imorgon. 
Till middag serverades kräm och mjölk med Leksandsbröd och mesost. Herregud så gott det är med mesost. Käkade det i Göteborg i helgen och blev kär i det igen. Prova om ni inte provat.
Ringde och FaceTimeade med Julian, han åt middag och visade sin nya häst som han sa inte hette Maav utan Lilla Gubben. GULLFISEN!
Nu sitter jag i soffan igen med filt och kaffe, är kallt i huset idag...Brrr!
#1 - - Taki:

Jag vet det blev ngt thai format där, Kul med Julle Du kan lova honom att Farfar. kommer nästa vecka o hämtar
Love you

#2 - - Anonym:

Hej! Vad bra Marie att du fixar med sajten och jag
kan se hur Ni har den ena i Sverige och du Taki i Thailand. Hoppas Du har bra och kom tillbaka snart
i ditt hem. Du vet jag också tänker på Dig och väntar att du kommer i ditt hem. Ha det så bra !
Kram
Din Mamma.


¨

Svar: Det går bra att vara själv, det är urtrist, Försöker hitta på saker så tiden ska gå fort. Tur att jag börjat rida och vara i stallet det tar tid det och är supermysigt. Längtar dock efter sol och bad som vanligt, men jag åker till Thailand den 30 dec så jag får hålla mig tills dess.Kram Kram från MArie
Marieangel "Mediamorsan"