Känns bra att kunna hjälpa...

Idag har jag gjort något som känns bra i hjärtat. 
På TV 4 häromdagen var en tjej med som har startat en facebookgrupp som heter "matkassen".
Dit kan människor som hamnat i ekonomisk knipa och har barn söka hjälp. Jag anmälde mig i förrgår och gillar man den facegruppen så kommer ärenden automatiskt upp i din feed.
Anmälde mig igår till en mamma med tre barn som ätit pasta kokat buljong i flera dagar och har tre barn varav en med diagnos som tar all upp all energi. 
De behövde hjälp med flertalet saker och jag kunde hjälpa till med mat. Åkte efter jobbet och handlade tre kassar mat och den tacksamhet som jag mötte när hon öppnade dörren går inte att beskriva i ord. Kramar och ett stort tack och tårar i ögonen. Jag är så glad att jag kunde hjälpa till. 
DU kan oxå hjälpa till genom att gå in på matkassen och anmäla dig när du ser någon som behöver hjälp. 
Gör det! 



#1 - - Taki Callias:

Jag är så otroligt stolt och du kan aldrig sluta överraska mig med ditt stora hjärta, Du är bäst och jag är stolt att du delar ditt liv med mig