Julian in the house

Farfar hämtade Julian idag och så lagade han god middag. Fläskfilé i ugnen medpotatis, morötter och tsatsiki. 
Efter det kom Julia hit och "stökade" ner hela min garderob i jakt på något snyggt! Slutade med att hon tog med sig lite hem så vi får väl se vad det blev. Känner jag henne rätt så slutar det med att hon tar något från sin egen.
Jossan läste saga för Julian och så var det dags för välling och  sagan om dalmasen. Berättade historien om mormor & morfar och hur mamma kom till och så kom vi in på vem som har legat i vems mage. 
Jag sa att jag hade legat i Karins mage och så frågade jag om han visste vem som legat i min? 
Skrattade ihjäl mig när han svarade:::::GUNNAR!!! 
Haha sååå gulligt! Men det är ju inte så lätt att fatta det där med blommor och bin när när man är 2,5 år:-))
Julian var envis och sa att han oxå bott i Norge med mamma & pappa, och delvis har han ju rätt. Han låg ju i magen då. 
Nu är det pissfotboll på Televisionen här. Aptråkigt!!
Tjingeling!