Jag har makten ikväll...

..........över vad undrar ni? 
Joo..TV kontrollen:-)) Här kommer inte en enda fotbollsmatch golfslag eller krigsfilm att visas på vår TV under två veckor!
Ikväll blir det:
Tonårsbossen
Ensam mamma söker
Homeland

Ska väl peta i mig lite mat innan får se om jag ska gourmea till det med en persikokräm & mjölk eller om det blir supertunna spagetti med ost.

Det är ganska skönt att ha två katter hemma, annars skulle det bli lite väl tyst och tomt här hemma.

Men som sagt så kommer jag sakna dej ändå trots att TV kontrollen är min och jag får slarva med maten.

Love You❤️



#1 - - Anonym:

Men min ängel. Du får alltid bestämma över tv kontrollen. Barabdet inte är landskamp, Championsleage eller NCIS och nu på senare tid Blacklist. Men bara så du vet så älskar jag dig mest av allt i hela universum. PS vill du titta på tv behöver du bara blinka lite så får du igenom allt

#2 - - Christer:

Bra då vet du att så fort det är golf på TV
så är det fritt fram att byta kanal för nämner
han inget om ;)

Svar: Precis!! Nu har vi det på pränt👊
Marieangel "Mediamorsan"

#3 - - Anonym:

Vad i H.....vete är detta, håller ni på att gadda ihop er mot mig... Golfen nämns inte för att den går så sent på natten och då sover min lilla sköna marie

Svar: Haha.. Nu har vi det på pränt!! Och golfen går ju dygnet runt😜
Marieangel "Mediamorsan"