Ååh vad kul det var idag!!

Budget/styrelsemöte och jobb gick bra! Zooom...directly till stallet. Idag frågade jag Malin om jag kunde få hoppa liiite med Maavisen. Det gick bra om jag kom vid 19.00, då skulle hon hjälpa en annan tjej i stallet med en unghäst. Åååh så kul det var.
Maav blev verkligen på topp och tyckte det var kul, fick till balansen på slutet lite iallafall och hoppade (inte högt) fyra hinder i en bana:-)) 
Rejält kortade tyglar och hälarna ner och balansen. Måste säga att det verkligen var skitkul. 
Tack snälla Malin:-))
Maav fick en helkroppsmassage av mig efteråt och han njöt i fulla drag. 
Tjingeling!!(det är inte jag på första bilden)







#1 - - Moa:

Vad kul att allt verkar gå bra med Maav! Du får väl be Malin att filma nästa gång du hoppar så jag kan få se:)

Svar: Det ska jag göra, Maav är verkligen en härlig häst. Man börjar lära känna honom lite bättre nu och han är ju underbart trevlig. Vi har dock inte bestämt något, nästa tisdag är det dags för lektion igen , två veckor går fort. Hoppas du har det bra därnere och allt flyter på. Pratar lite extra med Bionzo (stavas??) när jag är i stallet, han är så supersnygg. Han ser lite mjukare men busigare ut än Adde. Älskar hans söta lugg:-))
Marieangel "Mediamorsan"