What a day....not mine!

Inte min dag idag... Började med att reservdelen inte fanns på verkstaden.
Kom till jobbet och hade mycket att göra hela dagen.Fortsatte med att jag skulle gå och köpa en blender till jobbet. Hastade iväg och förstås var den slut och skulle komma in nästa vecka.

Fortsätter jobba på och ska gå och köpa mackor till styrelsemötet då ringer telefonen, inbrottslarmet har gått hemma och larmcentralen ringer. Det var bara att skicka dit Securitas. Ringer Helena på jobbet och just då är Lelle där och fikar, så Helena ber honom åka hem till oss. Inget syns på huset och han kikar in och går runt och hinner dit före Securitas.
Den lilla luringen ringer mig och låtsas vara Securitas och säger att tre fönster och en dörr är krossad och att han har tagit två inbrottstjuvar. Men Gud så bra att tjuvarna är kvar, säger jag tills jag förstår att det är Lelle som skojar, haha!

Tack för att du åkte dit Lelle!

Securitas ringer efter en stund och säger att det är ngt fel på larmet bara...puh! Hade fan inte vågat sova hemma själv om det varit inbrott!
Medans jag köper mackor så firas Conny av på jobbet och smothies har inköpts.. Kommer tillbaka när det är klart, fanns det ngn smothie kvar? Nej, de har köpt en för lite...SUCK!
Stressar vidare på med förberedelser till styrelsemötet då jag får ett mail med en massa saker som måste fixas idag! Det var bara att stanna kvar och fixa efter mötet.
Är nu hemma efter en 12-timmars pass på jobbet och gör ingenting!
Nu har jag fått gnälla av mig lite så nu känns det bättre!
Hejdå från soffan!

#1 - - Karin:

Nä fy skrutt vilken blä-dag! Stackare :-( Bums i säng för, som Scarlett O'Hara sa:" imorgon är en annan dag!" Kram o go natt!

Svar: Jaa det var inte kul, men idag är en bättre dag:-)
Marieangel "Mediamorsan"