Ny tatuering!

Sjukt nöjd är jag med min nya tatuering. En kurbits vart det och så en text under där det står Dalkulla!
Tog en och en halvtimme hos Da Vinci på Erstagatan 20.
Wiiieeoooop!

#1 - - frubalken.blogg.se:

Jäklar så snygg! Stolt dalkulla här också ;)

Svar: Tackar! Jag är sjukt nöjd med den!
Marieangel "Mediamorsan"

#2 - - Sandra:

Snygg! Har själv tatueringar och snart är det dags igen :)
Mvh Sandra

Svar: Tackar! Jag är sjukt nöjd med den!
Marieangel "Mediamorsan"

#3 - - Ann-Christin Lundström:

Otroligt snygg! Älskar personliga tatieringar!!

Jag har gått i tatueringstankar i många många år men har fortfarande inte bestämt mig för motiv. Jag har några att välja mellan och det kommer nog att sluta med att jag gör alla fyra samtidigt!

Svar: Tackar!! Det gäller att välja ngt som man tror man kan stå för hela livet, och eftersom jag är från Dalarna så kändes den såå rätt!
Marieangel "Mediamorsan"

#4 - - Marina Stenberg:

Jisses vilken snygg tatuering! Den kan du vara mycket stolt över, hälsar en annan dalkulla

Svar: Tackar! Kommer från Leksand så det kändes bra att göra den!
Marieangel "Mediamorsan"

#5 - - Cajsa Torres:

Åh så fin! :)
Gjorde den ont ? jag ska nämligen själv göra en på samma ställe men är livrädd att det ska göra dödsont haha! :)

Svar: Jag tyckte inte att det gjorde ont så var inte orolig :-) Jag är sjukt nöjd med den!
Marieangel "Mediamorsan"

#6 - - Sara Ekman:

Fint det blev :)

Svar: Tackar! Jag är såå nöjd med den :-)
Marieangel "Mediamorsan"

#7 - - Annalena:

Jätte snygg tatuering. Mina börjar bli ganska bleka, då jag gjorde dem 1976.
Men jag ska göra en på ryggen senare.
Trevlig blogg. Är ju själv både morsa och bonusmorsa. Imorgon tar sista lillan studenten, så jag borde städa och inte sitta här.

Svar: Ja det är ju inte svårt att hamna bakom datorn;-) Tack för att du kommenterade, jag är sjukt nöjd med den.
Marieangel "Mediamorsan"

#8 - - Carolina - Stall Assla :

Vilken fin :) Vad kostade den?

Svar: Hej och kul att tittade in:-) Jag fick den i morsdagspresent med en Lets deal så utan den skulle den ha kostat ca: 1400:-
Marieangel "Mediamorsan"

#9 - - Nina Liljedahl:

Jag är ingen fan av tatueringar egentligen, men DIN, den är jättefin!! Den kan du verkligen bära med stolthet!