Sen kväll i stallet

Idag hade jag med mig min dotter Josephine till stallet. Hon fick göra iordning Zorro och så mockade vi åt både Maav och Zorro. Borstade mycket och gjorde dem fina.
Helena kom vid 20.00 och då gick vi ner till ridhuset. Jossan fick rida på Zorro och hon tyckte det var så kul! Jag fick en massa bra tips av Helena och så fick jag provrida Zorro:-) det var superkul. 
Massa hästmys och både Zorro och Maavisen fick en lång massage medans vi väntade på Helena!
 Supermysig kväll!! Tack snälla Helena för att Jossan fick låna Zorro<3
Imorgon blir det stallet igen. 
Gnäggiga kramar till Helena & Jossan:-)









#1 - - Kim:

Mysigt med stallet på kvällen! :)

#2 - - Kim:

Mysigt med stallet på kvällen! :)

Svar: Jaa😃sen hem och värma sig med en kopp the:-)
Marieangel "Mediamorsan"