Längtar till Thailand

18 lååånga dagar kvar tills jag och Ludde åker till Thailand. Behöver sol, värme och energi NU.
När jag började min countdown så var det cirka fyra månader till avgång och nu bara 18 dagar kvar. 
Ojojoj vad jag ska sola, bada och bara ha det bra. 
 
Är DU sugen på att åka någonstas? 
Titta in på denna sajt bokasmart.se så kanske du hittar någon bra resa eller ett billigt flyg. Här samlas alla bolag på ett och samma ställe. Nu förtiden åker jag nästan aldrig charter utan bokar flyg och hotell eller lägenhet separtat. Så har jag även gjort denna resa.
 
Vi flyger till Bangkok och sen blir det buss ner till Hua Hin. Vi landar på nyårsaftonsmorgon. Hoppas på några timmars sömn så man kan fira in det nya året någorlunda fräsch.
Ååh vad jag längtar!!
(korten är från 2010 när vi var i Hua Hin)