Freeedag

Oväntad eftermiddag blev det då jag åkte hem och slängde in Thyson hos Jossan för att gå ner på puben. Gick dit och var det någon där? Nää, alla var visst på Taki's golftävling. Gick till ICA och köpte middag till mej och Jossan så det blev ju bra ändå. ( förutom att jag jag inte stod ut med en veckas disk som stod, så jag diskade deluxe). Adde kom förbi direkt från Grekland och ville träffa Jossan innan hon gick på nattskiftet, och Taki och hämtade mig.
Flera från golftävlingen skulle på Akkurat men jag hade ingen lust att följa med. Kollar på tv med kissarna och Thyson istället:-)
Taki blev snygg i skjortan från syrran tycker jag<3
Kilade in på Kissies blogg idag och blev sugen på att köpa en "munk" en grej man har i håret. Blev snyggt tycker jag, vad tycker ni?
Ha en fin kväll!

#1 - - Anonym:

Sååå fina💖💖💖

#2 - - Anonym:

Sååå fina💖💖💖