Juliabesök!

Kvällen & natten spenderas med Julia idag.
Vissa vet jag tycker det är konstigt/ovanligt/skumt att jag spenderar så mycket av min tid med Josephine & Julia, det är bara så att vi trivs så bra med varandra och har en otroligt fin vänskap. En del säger att man inte ska ha en kompisrelation med sina barn men det tycker jag är fel! Mina barn har alltid berättat allt för mig och det är jag stolt över! Nu blev det värsta utlägget om mamma/barn relation!
Önskar bara att Christopher bodde lite närmare.
Vi gick på O Learys och tog ett glas vin sen hem till Julia och lagade Nachos De Lux på hjortfärs! Egengjord salsa, mycket smarrigt!
Nu intas en latte i Julias nya soffa!
Tjingeling!

#1 - - Anonym:

Tycker det låter som att folk verkar avundsjuka kanske på att du har en sån bra relation med dina barn. Jag önskar själv att jag kommer ha samma relation med Elina sen när hon är stor. Är ju hur mysigt som helst!! Vad är bättre än att vara älskad, omtyckt och till och med få vara del av deras liv. Tycker det är kul att se att relationen är så stark! :)

Svar: Jaaa, du har ju en kanonkontakt med din mamma oxå. Jag skiter i vad andra säger om det jag älskar den relation vi har. Puzza Elina från mig!!
Marieangel "Mediamorsan"

#2 - - Jenny:

Jag ska puzza massa!!! :)