Äntligen fick jag träffa Jullegulle!

Idag fick jag träffa min lilla prins som jag inte träffat på två veckor. Herregud vad han vuxit, OCH han kom fortfarande ihåg att jag hette maaii<3 Farfar är populär så han sa fafa stup i kvarten och skulle visa alla nya trix han kunde:-)
Hoppas få ha honom lördag till söndag!
 
Jobbat har jag gjort och det är två veckors jobb som ligger, det gäller att ta rätt saker först så det inte blir något knas.
Nu blire soffan en stund innan man ska sova.
God Night!
 
 
#1 - - Ingalill Kosselsos:

Det är det som är "dumt" med semester allt jobb ligger där på hög och väntar när man kommer tillbaka men dom sista åren jag jobbade lärde jag mig att ta det lugnt och bar ta EN SAK I TAGET i lugnt tempo och inte tro att jag skulle fixa allt på en dag och bli stessad. Det tog 40 år innan jag fattade det men sedan gick det mycket bättre.