Hemma hos Julia i Sundbyberg

Just hemkommen från Sundbyberg och Julia. Har sågat lite i hennes badrum, det lät de va?
Iallfall så har hon ett underskåp till handfatet på toaletten och det går inte att skjuta in för det går lixom ett rör ner som vattnet ska rinna i....(IKEA vad tänkte ni på?)
Sagt och gjort så tog jag med sågen och drog några drag så röret fick plats. Hade bara en gammal hederlig såg så jag fick typ bryta av bitarna, men men det funkar ju det med.
 
Som tack för det fick jag middag:-) Lövbiff med sallad, jättegott.
Julia är verkligen en hejare på att laga mat och hon gillar det oxå. Det är förståss roligare att laga mat till två än en och att äta ihop med någon.
 
Julia hade köpt en bok idag, en bok som jag också vill läsa så jag har första tjing efter hennepå den:-)
 
 
 


#1 - - MarieAngel:

Testar hur det ser ut i nya mallen..