Födelsedagen lider mot sin slut!

Ojojojoj vilken underbar dag jag har haft idag!
Men de är väl meningen att man ska ha på sin födelsedag:-)
Började med frukost på säng av min man och ett paket som bestod av en superfin helkroppsspegel till min walk-in-closet.
Gjorde lite LCHF.pannkakor till frukost nr:2 när mor & far vaknat.
Tog det lugnt och sen när klockan var halvtvå så åkte jag till Willys och handlade till middagen som skulle gå av stapeln 18.00.
Gäster ikväll var:
Mor & Far
Taki
Jossan & Julia
Helena & Jesper
Helen
 
Vi hade lagat LCHF såklart och idag var det något som vi inte lagat förut.
Örtfylld fläskfile med kanelkryddande grönsaker
Vitkålslåda med parmesan och bacon
Morotstsatsiki
Hallonpure med kesella
(Flädertårta från Siljans konditori...ej LCHF)
 
Allt var kanongott och alla tyckte det var gott!
Vi firade även far som fyllde 83 år förra söndagen...hallå jag kan inte fatta att han är 83 år...kan ni?
 
Fått så många fina presenter och är såå himla nöjd med min födelsdag.
Fått så många grattishälsningar på fb & sms som värmer!
 
Tack alla som kom ihåg mig på min födelsedag<3