Tjohoooo!!

God Eftermiddag!
 
Måste bara säga något som fick mig att bli såå glad imorse.
Jag började äta LCHF den 10 september. Idag är det den 19 november och det är precis 10 veckor som jag ätit LCHF.
Vägde in mig på 64,5 kg och idag vägde jag 59,0 kg.
Jag är så stolt över mig själv att det gått så bra och att jag börjat träna igen. 
5,5 kg neråt....LCHF & Träning =Bra
 
Nu ska jag träna om en timme<3
 
 
 
 
#1 - - Ingalill:

Javisst är det bra, det händer ju något, men nu har jag bö
rjat fuska lite och tyvärr då går man sakta uppåt om man inte tänker sig för.

Svar: Jag har oxå börjat fuska lite, tog en pizza i fredags och så fikar det goda fikat på jobbet på fredagar men det går ändå, bara man inte fuskar för mycket;-) du är oxå duktig som äter det tycker jag!
Marieangel "Mediamorsan"