Styrketräning idag!

Brukar inte alls träna på tisdagar men kände sån lust att träna så det var med glädje jag åkte till gymmet.
Taki var redan där och nu kör han hårdträning de luxe. Han tränade imorse med Johan och med mig på kvällen, mycket duktigt gjort tycker jag!
 
Åkte direkt till Jossan efter träningen och kollade hur hon mådde(hon är förkyld) och hade köpt med Ipren. Vi hade en till grej att göra och det var att fylla i ett formulär om programmet vi sökt till som handlar om mamma/dotter relation. De har tydligen bytt castingpersonal så nu ska vi på ny intervju hoppas jag.
Håll tummarna att vi kommer med!
Det enda vi vet är att det kommer vara utomlands ;-)
 
Senare ikväll så kommer jag att ha läst ut bok nr: 2 (Femtio nyanser av mörker) så nu har jag lånat trean av Julia och den var hos Lennart & Monika så jag hämtade upp den för att sen komma hem och äta sen middag.
Taki hade lagat någon typ av LCHF fläskpannkaka med ost på. Gott vare iallafall.
 
Imorgon står simning på schemat :-)