LCHF Blåbärsmuffins..

Skittrött åkte jag hem, handladel lite och hade bestämmt mig för att göra blåbärsmuffins. VET ju att vi har en massa i frysen som jag fått av mor & far. Freakade ur när jag upptäckte att alla var slut utom två burkar där det låg ett litet lager blåbär kvar på botten...Åååh...Taki har varit i farten IGEN.
Skickade iväg ett halvsurt sms till spanien, (ett litet stavfel i sms:et, ska inte vara maktmissbrukare utan matmissbrukare) och förnekelsen är total.
Måste jag sätta hänglås på frysen?
 
Bakade med det som fanns kvar och bjöd hit Helena på fika.
 
Min middagsgäst uteblev, så jag bjöd in en ny till imorgon och lagade maten som vi ska äta då. Utskuren biff med stuvad vitkål och kokta morötter + gräddsås.
 
Min middag idag blev en latte och två blåbärsmuffins. Skypade med Helen i LA:-), och hon skulle till Univeral Studios idag!
 
God Natt!