Uppfräschning av kök!

God kväll! Hinner inte blogga nu för tiden då vi håller på med en lightrenovering av köket! Det ska målas och en köksö ska upp och så flyttar vi fuskspisen till vardagsrummet! Sen har vi köpt ett köksskåp till! Fint blir det när det är klart och Kalle ska komma och måla:-)
Tjingeling

#1 - - Vendela:

Hejsan!

Så kul att ni dragit igång en renovering light. Jag vill gärna se hur det blir. Och ni måste vara nöjda med en köksö (åh vad jag vill kunna få plats med just en köksö hemma!). Vad blir det för färg, har ni något speciellt tema ni går efter?



På Byggla.se kan ni visa upp er renovering light. Behöver ni tips på hur man enklast river ned tapeter (jag har hört att stekspadar fungerar finfint att riva med!), se hur andra renoverar kök eller vill få byggpepp passar Byggla perfekt. Just nu har vi en målar/tapetserartävling där ni kan delta (eftersom ni målar om hemma!). Tycker ni det låter intressant kan ni maila mig så berättar jag mer. Är ni intresserade får ni en lite välkomstpresent!

Lycka till med köket!

Mvh

Vendela på Byggla

#2 - - anna:

spännande!!