Panik..

Panik var väl att ta i men nu är det så här att min fina vän Helena har gått och fått ryggskott de luxe.
Preciiis när vi ska ut och ha kul på böljorna de blå, eftersom det bara var vi två som skulle åka så kände jag paniken närma sig med stormsteg, jag kan ju inte åka själv (även om min kollega Susanne sa att det är skitkul att åka själv, man träffar mera folk då) Neeej det kändes inte som ett alternativ så jag började ringa runt men ingen kunde:-(

Då ringer jag Julia (min dotter) och så snäll som hon är ställer hon upp för mammsen och åker med mig.
Gullegullegullepluttisen.

Nu gäller det bara att jag lyckas att få henne och hålla till i schlagerdelen och inte i tunggungdiscot ;-)

Helena är superdupersnäll och tar Thyson trots ryggskottet, men som hon själv sa så ska man röra på sig lite och så får hon ju lite sällskap.

Helena får jag komma och hålla sällskap imorgon när jag kommer hem:-)

Tjingeling!