Vettskrämmd!!!

Skrämd så jag nästan dog idag.

Vi kommer hem Jossan och jag och jag ber henne hämta posten, in kommer hon med ett paket utan avsändare, Har du köpt på tradera frågar Jossan...ja bara Näääää...öpnnar paketet och hittar en bok som handlar om mord och svek...öppnar boken och det är lixom urgröpt i mitten av bokenoch där ligger ett par nycklar.

FATTAR INTE/HAR GLÖMT BORT att Gry skulle skicka nycklarna till hennes lägenhet i Malmö så jag tror att ngn ska mörda mig eller att någon vill mig något ont?!?

Läser på baksidan av boken att det handlar om en man som mördar fru och sina barn..jahapp...nu ska Taki mörda mig tänker jag...efter en halvtimme kommer jag på att det är Gry´s nycklar...HAHAHAHAHA!!!Puuuuh!!

Herregud vad vi skrattade läppen av oss sen, jossan & jag:-)

Snacka om livlig fantasi man har + att man är lite småstressad! Tur att semestern är snart så man får ta det lite lugnt!

Tjingeling!